Vrácení zboží a reklamace

VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Pokud Vám zboží z nějakého důvodu nevyhovuje nebo nejste spokojeni, je možné jej do 30 dnů ode dne objednávky vyměnit nebo vrátit.

Zašlete nám nepoškozené, nevyprané, nepoužité a dále prodejné produkty v originálních obalech zpět na adresu:

Mé pomazlené já
Petra Jabůrková
Žižkova 54
378 06 Suchdol nad Lužnicí

  • Vyplňte prosím formulář pro vrácení zboží nebo formulář pro odstoupení od kupní smlouvy a zašlete ho prosím na email: eshop@mepraveja.cz. Následně vyplněný formulář vložte před zabalením do krabice se zbožím.
  • My Vám obratem pošleme instrukce, jak balíček poslat prostřednictvím Zásilkovny zpátky k nám na naše náklady. Po obdržení informací odneste balíček na nejbližší podací místo Zásilkovny
  • Pokud zboží nechcete vracet prostřednictvím Zásilkovny, zašlete balíček na výše uvedenou adresu a zvolte si svého preferovaného dopravce. Bohužel, pokud využijete jiného dopravce než Zásilkovnu, hradíte veškeré náklady spojené s přepravou Vy.
  • Balíčky zasílejte vždy pouze na výše uvedenou adresu a nikdy je neposílejte na dobírku.
  • Peníze budou vráceny na Vámi uvedený účet během 30 pracovních dnů po obdržení zásilky.

REKLAMACE

Postup reklamace se zcela shoduje s postupem pro vrácení zboží. Jen nám prosím do balíčku přidejte tento formulář pro reklamaci a uveďte důvod reklamace.

Doba poskytované záruky je vždy uvedena v parametrech produktu.

Po obdržení balíčku Vám do 30 dnů zašleme naše vyjádření k reklamaci.

V případě dotazů se na nás obraťte na e-mailové adrese: eshop@mepraveja.cz

Zpět do obchodu